🚚 ODESÍLÁME I NA SLOVENSKO 🇸🇰

Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží

Pokud se vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nehodí, můžete nám jej bez problému do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit.

Nejsnazší cestou, jak zboží vrátit, je napsat nám na info@cmuchacikoberecky.cz, kde uvedete číslo objednávky a jaké zboží z objednávky chcete vrátit. My vám zašleme kód pro Zásilkovnu, kam poté stačí balíček odnést a nahlásit tento kód. Oni si vytisknou štítek a balíček nám doručí zpět na naši adresu. Jakmile se nám zboží vrátí na sklad, kontaktujeme vás a vrátíme peníze dle domluveného způsobu. Při tomto postupu vrácení jsou z vrácené částky odečteny náklady na zpětnou zásilku (aktuální cena za Zásilkovnu).

Další možností je zaslat nám balíček na adresu: Ivana Potěšilová, Jiřice 154, 39601 Jiřice u Humpolce. Do balíčku vložte vyplněný formulář: ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY(3). I v tomto případá vás žádáme, abyste nás informali nejdříve e-mailem info@cmuchacikoberecky.cz

Jak postupovat při reklamaci

V případě, že je se zbožím cokoliv v nepořádku, napište nám na e-mail info@cmuchacikoberecky.cz. Uveďte, prosím, číslo objednávky, o jaký produkt se jedná, o jaký problém se jedná a nejlépe připojte i fotografie. Na základě tohoto e-mailu se domluvíme na dalším postupu.

Všechny požadavky se snažíme vyřizovat co nejdříve, spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě. Nebojte se na nás tedy kdykoliv obrátit a vždy se budeme maximálně snažit vyřešit vše k vaší spokojenosti.